Tekniset huollot
Meiltä saat kaikkien taloteknisten järjestelmien huollot ja ylläpidon saman katon alta.
Yleistä
Toimintamme perustana on asiakkaan kiinteistölle asettamat tavoitteet, joiden pohjalta luomme tarpeisiin parhaiten vastaavan palvelupaketin.
Kiinteistönhoito
Kiinteistönhoitomme huolehtii tekniikan toimivuudesta ja tilojen turvallisuudesta, käyttäjiä kuunnellen.
Hyvin hoidettu ja siisti kiinteistö piha-alueineen lisää viihtyvyyttä ja tuottaa arvoa sekä kiinteistön käyttäjille että omistajalleen. Asiantuntevan kiinteistönhoidon avulla varmistat kiinteistön toiminnan, turvallisen käytön ja käyttäjien viihtymisen sisä- ja ulkoalueilla. Palvelumme kattavat paitsi taloteknisten järjestelmien ylläpidon ja huollon, myös ulkoalueiden hoidon ja siivouspalvelut.
Talotekniikan huolto
Taloteknisten järjestelmien ja laitteiden säännöllinen ja hyvin suoritettu huolto on onnistuneen ylläpitotoiminnan peruste.
Meiltä saat huollot ja asennukset myös erikoisammattitaitoa vaativiin järjestelmiin. Taloteknisten järjestelmien säännöllinen huolto pitää kiinteistön energian kulutuksen kurissa, ehkäisee vikaantumista ja parantaa sisäolosuhteita.
Huoltopalvelumme kattavat perinteisten LVIS-järjestelmien lisäksi:
Määräaikaishuollot ja vikakorjaukset
Talotekniikan huolto sujuu vaivattomasti huoltosopimuksen avulla. Sopimusasiakkaanamme käytössäsi on myös asiakaspalvelukeskuksemme ympärivuorokautinen tuki ja päivystyspalvelut mahdollisten vikatilanteiden varalle. Tehdyt huoltotoimenpiteet kirjaamme aina huoltokirjaan ja toimitamme tehdyistä töistä raportin. Mikäli huollon yhteydessä ilmenee korjaus- tai uusintatarpeita, saat raportoinnin yhteydessä yksilöidyn ehdotuksen töistä ja hinnan toteutukselle.
Lakisääteiset huollot
Talotekniikan asiantuntijamme seuraavat lainsäädäntöä ja sen muuttuvia vaatimuksia. Huolehdimme siitä, että järjestelmäsi on huollettu viranomaisvaatimusten mukaisesti ja tarjoamme tarvittaessa myös koulutusta ja käytönopastusta yrityksesi henkilökunnalle.
Ennakoiva huolto
Ylläpitotoimintamme perustuu asiakkaiden tarpeisiin ja kiinteistön ylläpidolle asetettuihin mitattaviin tavoitteisiin.
Halutessasi voit antaa meille kokonaisvastuun kiinteistösi toiminnasta ja sen kehittämisestä. Huoltosuunnitelma räätälöidään tällöin kohde- ja järjestelmäkohtaisesti ja toimintaa seurataan kiinteistönhuollon ja etävalvonnan avulla. Ohjaavana tekijänä toimivat kiinteistölle asetetut, turvallisuus-, energia- ja olosuhdetavoitteet.
Älykäs ylläpito
Älykäs ylläpito on ylläpito- ja huoltopalveluiden toimintamallimme.
Älykäs ylläpito optimoi kiinteistön energiakulut, tehostaa kiinteistön hoitoa ja kehittää kiinteistön ylläpidon laatua. Malli rakennetaan tarpeidesi pohjalta. Kiinteistön kehitykselle asetetut tavoitteet, käyttötarkoitus sekä käyttäjien tarpeet määrittävät sen, miten kiinteistöä on järkevintä ylläpitää ja miten siihen kannattaa investoida.
Tavoitteellista ylläpitoa
Toiminta käynnistetään haltuunottoprosessin avulla, jossa kiinteistökanta, laiterekisteri ja kulutustiedot käydään läpi.
Asetamme ylläpidolle kanssasi tavoitteet, joiden toteutumista seurataan kuukausittain toteutettavan raportoinnin kautta. Asiakkuuspäällikkö huolehtii tavoitteiden seurannasta ja ylläpitotoiminnan ohjaamisesta niiden saavuttamiseksi.
Yhteistä kehittämistä
Vuosikelloon kalentoroitu kiinteistökohtainen huoltosuunnitelma, juurisyiden löytämiseen tähtäävä ja ammattilaisten toteuttama huoltotoiminta sekä asiantuntijaorganisaation tuottama raportointi ohjaavat päivittäistä toimintaa.
Tarkastelemme kiinteistön toimintaa huomioiden sen koko elinkaaren. Toiminnan kehittymisen varmistamme säännöllisen kokouskäytännön ja kehitysfoorumien avulla. Tuottamassamme kehityssuunnitelmassa tuomme esille investointi- ja muutosehdotuksia toiminnan tehostamiseksi.
Tasalaatuista palvelua
Älykästä ylläpitoa ohjataan keskitetysti matriisissa. Asiakkuuspäälliköllä on valtakunnallinen vastuu tasalaatuisen palvelun tuottamisesta kaikissa kiinteistöissäsi paikallisten yksiköiden resursseja tarpeenmukaisesti hyödyntäen. Näin varmistamme että kiinteistösi, sijainnista riippumatta, kehittyvät asettamiesi tavoitteiden mukaisesti.
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
020 530 5700
asiakaspalvelukeskus@are.fi
Arkisin klo 16.00-7.00,
viikonloppuisin ja pyhäpäivinä puhelut ohjautuvat päivystykseen, jossa hoidetaan välitöntä toimintaa edellyttävät vikatilanteet.